22 Temmuz 2013 Pazartesi

ŞİRİN KURABİYELER

Bu tarifi facebook ta nefis yemek tarifleri diye bir sayfa var oradan buldum.gerçekten çok güzel tarifler var.Bu kurabiye de un kurabiyesi kıvamında . Malzemesi kolay ,yapımı kolay öyle güzel işte :)

Yapımına gelince: 1 su bardağından biraz az sıvıyağı bir kaba koyalım.İçine 1- 2 çay kaşığı kabartma tozu , bir çorba kaşığı pudra şekeri ve bir paket kakaolu puding ekleyelim. Malzememizi kaşık yardımıyla karıştırıp içine yavaş yavaş un katalım(2-3 su bardağı civarında) Sonra hamurumuzu yoğuralım.( kulak memesi yumuşaklığında olacak). elimizle yuvarlak şekiller verip 175 derece fırında 15-20 dk pişirelim. Tarifte limon büyüklüğünde yapın demiş.Ben ceviz büyüklüğünde yapıp biraz yassılaştırıp kağıt kalıplarda pişirdim.Sunum daha şık oldu. Bu arada fırından çıkınca biraz yumuşak gibi oluyorlar.Sanki kırılacak gibi hatta :) Ama soğudukça kendine geliyor.

Üzerine damla çikolata koydum, istenirse fındık,ceviz,hindistan cevizi de konulabilir.Afiyet olsun :)

3 yorum:

  1. yutkundum, ayır bana orda 9-10 tane bakim... :))

    YanıtlaSil
  2. Sana kocaman bir tepsi yaparim ki been:)

    YanıtlaSil
  3. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil