28 Mayıs 2013 Salı

KOMBİNLER, İNDİRİMLER

Evettt, bloğumun ikinci postu ile karşınızdayım. Öncelikle bloğuma konuk olan herkese teşekkür ediyorum. Henüz yeni olduğum için ziyaretlerinize yavaş yavaş karşılık vereceğim inşallah. 
Evet yeni postum sizin için gelsin kızlar...

 Bu pantolonu sıhhiye pazarında gördüm 10 tl idi. Desenlerine bayıldım tabii fiyatına da hemen aldım. Üstündeki bluzu da on tl ye meşrutiyet caddesinde bir mağazadan aldım, pazarlara ve indirimlere bayılıyorum:)

Bu geceliği ihraç fazlası şeyler satan bir mağazadan( ankara'da yaşayanlar bilirler:demti'den) bir buçuk tl ye aldım. Kurdelenin olduğu yerde delik vardı ben de bu deliği kurdeleyle kamufle ettim:)

    Alışveriş ve de özellikle indirimler bizden kaçmaz değil mi kızlar... :))



12 yorum:

  1. wowww, süper bunlar, gecelik iyiymiş, bulursan bana da al... :))

    YanıtlaSil
  2. bloğunuz hayırlı olsun bundan sonra bende sizi takipteyim. Sanırım Ankaralısınız bende Ankaradayım o sebepten sevindim böyle aynı şehirde olan blog yazarlarını görmek beni mutlu ediyor.:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de ankara'dan birini gördüğüme çok sevindim:)

      Sil
  3. ne tatlı şeyler bunlar :) hoşgelmişsiniz, Ankaralı bloggerlar buldukça çokk mutlu oluyorumm :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutlu oldum, paylaşımlarla güzelleşelim o zaman :)))

      Sil
  4. blogger alemine hşgeldin, kurdela iyi fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hoşbulduk, evet basit ama etkili:))

      Sil
  5. pantolona bayıldımm bulsamm hemen kaparım bende:) bloğun hayırlı olsun canım bende senı bloğuma beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda o pantolonun aynısıyla karşılaşmanızdileiyle :))

      Sil
  6. hoşgeldin ;) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil